Klachten

 

📬 Klachtenprocedure – ZoeZo Design

Bij ZoeZo Design doen we er alles aan om jou blij te maken met onze producten en service. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Dat vinden we jammer, en we lossen het graag samen met jou op!


1. Hoe kun je een klacht indienen?

Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op via:

📧 E-mail: info@zoezo-design.nl
📞 Telefoon: 0648891735
📍 Of per post:
ZoeZo Design
Schellingstraat 31
4879 NK Etten-Leur

Vermeld in je bericht alsjeblieft:

  • Je naam en contactgegevens

  • Je bestelnummer

  • Een duidelijke omschrijving van je klacht

  • Eventuele foto’s (als het bijvoorbeeld om een beschadigd product gaat)


2. Wat kun je van ons verwachten?

  • We sturen je binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging van je klacht.

  • Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.

  • We streven naar een snelle en passende oplossing, zoals vervanging, terugbetaling of een andere oplossing in overleg.


3. Niet tevreden over de afhandeling?

Ben je niet tevreden over de geboden oplossing? Dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform:
🔗 https://ec.europa.eu/consumers/odr


🤝 Wij willen dat jij tevreden bent!
Laat het ons weten, dan zorgen we samen voor een oplossing.


 

© 2025 ZoeZo Design | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel